Страхування
Страхування від невиїзду можливо зняти в момент створення заявки, або ж, якщо забули зняти її в момент створення - можна зняти протягом робочого дня після створення. На наступний день страхування зняти неможливо.
Файли для завантаження:
Додаток №1 - "Програма страхування" до "Генерального договору страхування" (дата публікації 01.01.2021)
Додаток №1 - "Програма страхування" до "Генерального договору страхування" (дата публікації 01.01.2021)
Надійний страховий захист туристів компанії TEZ TOUR забезпечує Страхова компанія "Європейське туристичне страхування". Страхова компанія "Європейське туристичне страхування" - єдина в Україні страхова компанія зі спеціалізацією в сегменті туристичного страхування і є однією з провідних міжнародних компаній туристичного страхування. Асистуючою компанією, яка 24 години на добу в будь-якому куточку земної кулі, надає весь спектр страхових послуг закладених в програми страхування, є найбільша асистуюча компанія в світі "Euro-Center Prague". |
Які послуги включає Ваш поліс стандартного (обов'язкового) страхування
Поліс за Стандартною (обов'язковою) програмою страхування туристів Страхової компанії "Європейське туристичне страхування" включає в себе наступні, обов'язкові для подорожуючих, послуги страхування (Медичні витрати і Страхування від нещасного випадку):
- Відшкодування медичних витрат на діагностування та лікування від COVID-19; - Невідкладна допомога на місці виклику; - Лікування в амбулаторно-поліклінічних та стаціонарних умовах; - Транспортування наземним транспортом Застрахованої особи до лікувального закладу; - Компенсація витрат у разі самостійного придбання в аптеці призначених лікарем медикаментів; - Невідкладна стоматологічна допомога; - Компенсація вартості послуг телефонного зв 'язку з приводу повідомлення про страховий випадок та інше; |
Умови та повний перелік страхових послуг за Стандартною (обов'язковою) програмою страхування туристів можна подивитися тут
Страхові суми по Стандартній (обов'язковій) програмі страхування на кожного туриста:
По страхуванню Медичних витрат (Програма страхування "A") складає - 30 000 Евро
По страхуванню від Нещасного випадку складає - 3 000 Евро
Франшиза – Відсутня
По страхуванню Медичних витрат (Програма страхування "A") складає - 30 000 Евро
По страхуванню від Нещасного випадку складає - 3 000 Евро
Франшиза – Відсутня
Що робити, якщо в поїздці Ви захворіли:
При настанні страхової події, яка вимагає медичної допомоги (внаслідок нещасного випадку, захворювання, нанесення шкоди третім особам) Вам необхідно:
Зв'язатися з цілодобовим центром допомоги Асистуючої компанії за номером екстреного виклику:
(також номер екстреного виклику зазначено у Вашому страховому полісі)
+420 221 860 652 або по e-mail: help@euro-center.com
Та повідомити наступну інформацію:- Ваше прізвище та ім'я;
- Номер контактного телефону;
- Ваше місцеперебування (країна, місто, готель і т.п.);
- Номер страхового поліса (Пам'ятки);
- Дату початку і закінчення дії поліса (Пам'ятки);
- Описати подію та повідомити яка допомога необхідна.
- | Обов'язково пред'явити Ваш страховий поліс (Пам'ятку); |
- | Оплатити, якщо буде потрібно, надані невідкладні медичні та інші послуги; |
- | Отримати у лікаря чеки, квитанції і т.п. належним чином оформлені документи, що підтверджують факт захворювання і суму медичних витрат; |
- | Подати заяву в Страхову компанію про виплату страхового відшкодування та документи, передбачені умовами страхування. |
У разі стаціонарного лікування необхідно обов'язково повідомити Асистуючу компанію та узгодити витрати протягом 48 годин з моменту госпіталізації або амбулаторного лікування, але обов'язково до моменту оплати послуг..
Вікові надбавки
За Стандартною (обов'язковою) програмою страхування туристів (Медичні витрати і Страхування від нещасного випадку), для застрахованих туристів у віці понад 65 років застосовуються додаткові надбавки за вік. Вікові надбавки є підвищувальні коефіцієнти, які залежать від віку туриста.
Доплати за Стандартною програмою страхування з урахуванням вікових надбавок (з урахуванням комісії агентства):
Вік туриста | Стандартна програма страхування (Доплата за добу) |
|
0 – 64 років | Включено до вартості туру | |
65 – 70 років (в полісі "P1") | 26 грн. | |
71 – 75 років (в полісі "P2") | 52 грн. | |
76 – 80 років (в полісі "P3") | 79 грн. | |
Понад 81 рік (в полісі "P4") | За запитом |
Додаткові види страхування
Окрім Стандартної (обов'язкової) програми страхування туристів (Медичні витрати і Страхування від нещасного випадку), можливо включити в поліс додаткові програми та/або послуги страхування:
Стандартна програма страхування |
Розширена програма страхування |
Програма страхування "Активний туризм" |
Максимальна програма страхування |
Страхування багажу |
Скасування подорожі |
|
---|---|---|---|---|---|---|
Сума покриття: | 500 Евро | 2 000 $ | ||||
Медичні витрати | 30 000 Евро | 30 000 Евро | 30 000 Евро | 50 000 Евро | ||
Нещасний випадок | 3 000 Евро | 3 000 Евро | 3 000 Евро | 5 000 Евро | ||
Програма страхування | A | B | B | B | ||
Франшиза | ||||||
Цивільна відповідальність | 50 000 Евро | 50 000 Евро | 50 000 Евро | |||
Активний туризм | ||||||
Спорт | ||||||
Доплата | Включено до вартості туру | від 57 грн. в день на кожного туриста |
від 96 грн. в день на кожного туриста |
від 142 грн. в день на кожного туриста |
22 грн. в день на кожного туриста |
358 грн. на кожного туриста |
Страхування витрат у разі скасування або переривання подорожі
Страхування від невиїзду (скасування поїздки) - страхування фінансових ризиків пов'язаних з відмовою або перериванням туристичної поїздки, що дозволить Вам уникнути фінансових втрат в разі неможливості відправитися в поїздку або дострокового її переривання.
Страховим випадком є неможливість здійснити заздалегідь оплачену поїздку у випадках:
- смерть, отримання травми або раптового захворювання, в тому числі на COVID-19, які вимагають амбулаторного або стаціонарного лікування Застрахованої особи або члена його сім'ї, або супутника;
- неотримання, затримка, видача на інші терміни в'їзної візи Застрахованою особою або ким-небудь з членів його сім'ї або супутником;
- запізнення на рейс з України;
- знищення нерухомого майна Застрахованої особи внаслідок пожежі, стихійних лих або протиправних дій третіх осіб;
- викрадення або пошкодження транспортного засобу, на якому планувалося здійснити подорож;
- викрадення у Застрахованої особи, або члена його сім'ї, або супутника проїзних документів (квитків), закордонного паспорта, посвідчення водія або інших документів;
- звільнення з роботи застрахованої особи за ініціативою роботодавця.
Страховим випадком також є факт понесення Застрахованою особою збитків, які пов’язані з раптовими, непередбачуваними та ненавмисними подіями під час здійснення туристичної поїздки:
- відмова у в'їзді в країну призначення Застрахованій особі або члену його сім'ї або супутнику, якщо така відмова мотивована підозрою на наявність у них захворювання COVID-19, якщо цей діагноз буде лабораторно підтверджено висновком ПЛР тесту в Україні, який в свою чергу повинен бути пройдений не пізніше 3 днів після повернення в Україну;
- смерть, отримання травми або раптового захворювання застрахованої особи або члена сім'ї застрахованої особи;
- знищення нерухомого майна Застрахованої особи внаслідок пожежі, стихійних лих або протиправних дій третіх осіб;
- відмова у в'їзді в країну призначення Застрахованій особі, або члену його родини, або супутнику;
- запізнення рейсу, на якому Застрахована особа прибула в Україну.
Умови та повний перелік послуг за програмою страхування витрат у разі скасування або переривання подорожі тут.
Доплати до Стандартної програми страхування з урахуванням опції "Скасування подорожі" (з урахуванням комісії агентства):
Що робити, якщо Ви не можете здійснити заплановану поїздку:
Якщо Ви не можете здійснити заплановану поїздку з однієї з перерахованих вище причин, а також у випадках, коли Ви змушені перервати вже розпочату поїздку, будь ласка, якомога швидше, протягом 24 годин з моменту настання страхової події (без урахування вихідних і святкових днів) повідомте в СК «Європейське туристичне страхування» про страховий випадок:
- по телефону: +38 044 299 78 87 (пн.-чт.: 09:00-18:00, пт: 09:00-17:00)
або
- електронною поштою на адресу: info@eurotravelins.com.ua
або
- скористатися сервісом Страхове відшкодування онлайн
Для отримання страхового відшкодування Вам необхідно направити до страхової компанії за адресою: вул. Спаська, 5, оф. 15, 04071, Київ, Україна,«Європейське туристичне страхування» наступні документи:
- заповнений бланк Заяви на відшкодування
- оригінали та копії необхідних документів зі СПИСКУ ДОКУМЕНТІВ для отримання страхового відшкодування
При цьому, будь ласка, зверніть увагу, що виплата страхового відшкодування може бути проведена тільки після отримання оригіналів Ваших документів.
Страховим випадком є неможливість здійснити заздалегідь оплачену поїздку у випадках:
- смерть, отримання травми або раптового захворювання, в тому числі на COVID-19, які вимагають амбулаторного або стаціонарного лікування Застрахованої особи або члена його сім'ї, або супутника;
- неотримання, затримка, видача на інші терміни в'їзної візи Застрахованою особою або ким-небудь з членів його сім'ї або супутником;
- запізнення на рейс з України;
- знищення нерухомого майна Застрахованої особи внаслідок пожежі, стихійних лих або протиправних дій третіх осіб;
- викрадення або пошкодження транспортного засобу, на якому планувалося здійснити подорож;
- викрадення у Застрахованої особи, або члена його сім'ї, або супутника проїзних документів (квитків), закордонного паспорта, посвідчення водія або інших документів;
- звільнення з роботи застрахованої особи за ініціативою роботодавця.
Страховим випадком також є факт понесення Застрахованою особою збитків, які пов’язані з раптовими, непередбачуваними та ненавмисними подіями під час здійснення туристичної поїздки:
- відмова у в'їзді в країну призначення Застрахованій особі або члену його сім'ї або супутнику, якщо така відмова мотивована підозрою на наявність у них захворювання COVID-19, якщо цей діагноз буде лабораторно підтверджено висновком ПЛР тесту в Україні, який в свою чергу повинен бути пройдений не пізніше 3 днів після повернення в Україну;
- смерть, отримання травми або раптового захворювання застрахованої особи або члена сім'ї застрахованої особи;
- знищення нерухомого майна Застрахованої особи внаслідок пожежі, стихійних лих або протиправних дій третіх осіб;
- відмова у в'їзді в країну призначення Застрахованій особі, або члену його родини, або супутнику;
- запізнення рейсу, на якому Застрахована особа прибула в Україну.
Умови та повний перелік послуг за програмою страхування витрат у разі скасування або переривання подорожі тут.
Доплати до Стандартної програми страхування з урахуванням опції "Скасування подорожі" (з урахуванням комісії агентства):
Страхова сума (на кожного туриста) | Доплата (за кожного туриста) | Франшиза |
до 2 000 $ (включно) | 358 грн. | 20 % |
від 2 001 $ до 10 000 $ | За запитом | 10 % |
Страхування від невиїзду починає діяти за 180 днів до початку туру і діє тільки на території України (незалежно від громадянства)
Договір страхування від невиїзду укладається не пізніше, ніж за 2 календарних дні до дати початку туру (не рахуючи дату вильоту і тільки для нових заявок).
За вже створеними заявками можна додати послугу страхування від невиїзду не менше, ніж за 15 днів до заїзду.
На заїзди в період Новорічних та Різдвяних свят (з 20 грудня по 10 січня), в період Травневих свят (заїзди з 26 квітня по 10 травня) - можна додати послугу страхування від невиїзду не менше, ніж за 22 дні до заїзду.
На страхування не приймаються туристи віком старше 80 років (станом на дату початку подорожі).
Договір страхування від невиїзду укладається не пізніше, ніж за 2 календарних дні до дати початку туру (не рахуючи дату вильоту і тільки для нових заявок).
За вже створеними заявками можна додати послугу страхування від невиїзду не менше, ніж за 15 днів до заїзду.
На заїзди в період Новорічних та Різдвяних свят (з 20 грудня по 10 січня), в період Травневих свят (заїзди з 26 квітня по 10 травня) - можна додати послугу страхування від невиїзду не менше, ніж за 22 дні до заїзду.
На страхування не приймаються туристи віком старше 80 років (станом на дату початку подорожі).
Що робити, якщо Ви не можете здійснити заплановану поїздку:
Якщо Ви не можете здійснити заплановану поїздку з однієї з перерахованих вище причин, а також у випадках, коли Ви змушені перервати вже розпочату поїздку, будь ласка, якомога швидше, протягом 24 годин з моменту настання страхової події (без урахування вихідних і святкових днів) повідомте в СК «Європейське туристичне страхування» про страховий випадок:
- по телефону: +38 044 299 78 87 (пн.-чт.: 09:00-18:00, пт: 09:00-17:00)
або
- електронною поштою на адресу: info@eurotravelins.com.ua
або
- скористатися сервісом Страхове відшкодування онлайн
Для отримання страхового відшкодування Вам необхідно направити до страхової компанії за адресою: вул. Спаська, 5, оф. 15, 04071, Київ, Україна,«Європейське туристичне страхування» наступні документи:
- заповнений бланк Заяви на відшкодування
- оригінали та копії необхідних документів зі СПИСКУ ДОКУМЕНТІВ для отримання страхового відшкодування
При цьому, будь ласка, зверніть увагу, що виплата страхового відшкодування може бути проведена тільки після отримання оригіналів Ваших документів.
Страхування багажу
Страхування багажу - забезпечить Вам компенсацію витрат на придбання речей першої необхідності в разі тривалої затримки багажу, компенсацію шкоди заподіяну багажу внаслідок псування під час перельоту, крадіжки, втрати, або через помилкове перевезення в іншу країну, а також у результаті багатьох інших причин.
Страховими випадками по Страхуванню багажу є збитки в результаті наступних подій:
- втрата, викрадення або пошкодження в процесі перевезення, коли багаж передано під відповідальність перевізника;
- запізнення багажу на термін понад 6 години з моменту прибуття в країну тимчасового перебування;
- втрата за кордоном документів, необхідних для повернення в країну постійного проживання;
Страховий захист діє тільки щодо багажу, який:
- переданий під відповідальність перевізника;
- переданий на зберігання в камеру схову в готелі;
- перебував у закритих номерах готелів;
- перебував у закритому транспортному засобі (за кордоном), який обладнаний сигналізацією і залишений на автостоянці, що охороняється, або в гаражі;
- був як ручна поклажа у разі подорожі у складі туристичної групи транспортним засобом перевізника, передбачений договором про надання туристичних послуг.
Умови та повний перелік послуг за програмою Страхування багажу тут.
Доплати до Стандартної програми страхування з урахуванням опції "Страхування багажу" (з урахуванням комісії агентства):
Що робити при втраті або пошкодженні багажу:
При настанні із застрахованим багажем події, що має ознаки страхового випадку необхідно:
- негайно, як тільки буде виявлено факт втрати, повного або часткового пошкодження багажу, а також запізнення, повідомити про це посадових осіб перевізника, готелю, транспортної організації, якщо багаж був переданий під його відповідальність (у всіх інших випадках - до місцевих правоохоронних та інших офіційних органів, шляхом подання письмової заяви про втрату, повного або часткового пошкодження багажу);
- отримати документи підтверджуючі факт втрати (пошкодження, запізнення багажу) від зазначених установ;
- протягом 24 годин з моменту настання страхового випадку повідомити про це в СК "Європейське туристичне страхування" за телефоном:+38 044 299 78 87 (у робочий час з 09.00 до 18.00 за Київським часом, у п'ятницю - до 17.00) або електронною поштою на адресу: info@eurotravelins.com.ua (цілодобово).
Страховими випадками по Страхуванню багажу є збитки в результаті наступних подій:
- втрата, викрадення або пошкодження в процесі перевезення, коли багаж передано під відповідальність перевізника;
- запізнення багажу на термін понад 6 години з моменту прибуття в країну тимчасового перебування;
- втрата за кордоном документів, необхідних для повернення в країну постійного проживання;
Страховий захист діє тільки щодо багажу, який:
- переданий під відповідальність перевізника;
- переданий на зберігання в камеру схову в готелі;
- перебував у закритих номерах готелів;
- перебував у закритому транспортному засобі (за кордоном), який обладнаний сигналізацією і залишений на автостоянці, що охороняється, або в гаражі;
- був як ручна поклажа у разі подорожі у складі туристичної групи транспортним засобом перевізника, передбачений договором про надання туристичних послуг.
Умови та повний перелік послуг за програмою Страхування багажу тут.
Доплати до Стандартної програми страхування з урахуванням опції "Страхування багажу" (з урахуванням комісії агентства):
Страхова сума (на кожного туриста) | Доплата (на добу за кожного туриста) | Франшиза |
500 Евро | 22 грн. | 10 % |
При настанні із застрахованим багажем події, що має ознаки страхового випадку необхідно:
- негайно, як тільки буде виявлено факт втрати, повного або часткового пошкодження багажу, а також запізнення, повідомити про це посадових осіб перевізника, готелю, транспортної організації, якщо багаж був переданий під його відповідальність (у всіх інших випадках - до місцевих правоохоронних та інших офіційних органів, шляхом подання письмової заяви про втрату, повного або часткового пошкодження багажу);
- отримати документи підтверджуючі факт втрати (пошкодження, запізнення багажу) від зазначених установ;
- протягом 24 годин з моменту настання страхового випадку повідомити про це в СК "Європейське туристичне страхування" за телефоном:+38 044 299 78 87 (у робочий час з 09.00 до 18.00 за Київським часом, у п'ятницю - до 17.00) або електронною поштою на адресу: info@eurotravelins.com.ua (цілодобово).
Розширена програма страхування
- оплата вартості медичної допомоги при сонячних опіках, алергії;
- оплата вартості медичної допомоги при загостреннях хронічних захворювань;
- оплата вартості невідкладної гінекологічної допомоги при вагітності;
- оплата вартості медичної допомоги при захворюваннях або травмах, отриманих внаслідок алкогольного сп 'яніння;
- компенсація витрат на оплату призначених лікарем засобів фіксації при травмах (милиці, ортези, бандажі тощо).
- оплата витрат на продовження амбулаторного лікування на COVID-19 терміном до 15 діб після закінчення строку дії Договору страхування;
- організація та оплата перельоту економічним класом в країну постійного проживання після амбулаторного або стаціонарного лікування на COVID-19 після закінчення терміну дії договору страхування.
Умови та повний перелік послуг за Розширеною програмою страхування туристів можна переглянути тут
Страхові послуги та суми за Розширеною програмою страхування на кожного туриста:
Медичні витрати (Програма страхування "В") - 30 000 Евро (Франшиза –Відсутня)
Страхування від нещасного випадку - 3 000 Евро
Медичні витрати (Програма страхування "В") - 30 000 Евро (Франшиза –Відсутня)
Страхування від нещасного випадку - 3 000 Евро
Доплати за Розширеною програмою страхування (з урахуванням комісії агентства):
Вік туриста | Доплата (на добу за кожного застрахованого) | |
0 – 64 років | 57 грн. | |
65 – 70 років (в полісі "P1") | 64 грн. | |
71 – 75 років (в полісі "P2") | 71 грн. | |
76 – 80 років (в полісі "P3") | 77 грн. | |
Понад 81 рік (в полісі "P4") | За запитом |
Програма страхування "Активний туризм"
Програма страхування "Активний туризм" включає в себе, крім обов'язкових для подорожуючих послуг страхування (Медичні витрати та Страхування від нещасного випадку), такі додаткові ризики:
- оплата вартості медичної допомоги при сонячних опіках, алергії;
- оплата вартості медичної допомоги при захворюваннях або травмах, отриманих внаслідок алкогольного сп'яніння;
- оплата вартості гіпербаричної терапії (барокамера);
- компенсація витрат на оплату призначених лікарем засобів фіксації при травмах (милиці, ортези, бандажі тощо);
- відшкодування збитків за нанесення шкоди життю і здоров'ю, а також майну третіх осіб;
- відшкодування збитків за ненавмисне пошкодження взятого на прокат спортивного інвентарю;
- оплата витрат на продовження амбулаторного лікування на COVID-19 терміном до 15 діб після закінчення строку дії Договору страхування;
- організація та оплата перельоту економічним класом в країну постійного проживання після амбулаторного або стаціонарного лікування на COVID-19 після закінчення терміну дії договору страхування.
Умови та повний перелік послуг за програмою страхування "Активний туризм" можна подивитися тут
Доплата за програмою страхування "Активний туризм" (з урахуванням комісії агентства)
- оплата вартості медичної допомоги при сонячних опіках, алергії;
- оплата вартості медичної допомоги при захворюваннях або травмах, отриманих внаслідок алкогольного сп'яніння;
- оплата вартості гіпербаричної терапії (барокамера);
- компенсація витрат на оплату призначених лікарем засобів фіксації при травмах (милиці, ортези, бандажі тощо);
- відшкодування збитків за нанесення шкоди життю і здоров'ю, а також майну третіх осіб;
- відшкодування збитків за ненавмисне пошкодження взятого на прокат спортивного інвентарю;
- оплата витрат на продовження амбулаторного лікування на COVID-19 терміном до 15 діб після закінчення строку дії Договору страхування;
- організація та оплата перельоту економічним класом в країну постійного проживання після амбулаторного або стаціонарного лікування на COVID-19 після закінчення терміну дії договору страхування.
Умови та повний перелік послуг за програмою страхування "Активний туризм" можна подивитися тут
Страхові послуги та суми за програмою страхування "Активний туризм" на кожного туриста:
Медичні витрати (Програма страхування "В") - 30 000 Евро (Франшиза –Відсутня)
Страхування від нещасного випадку - 3 000 Евро
Страхування цивільної відповідальності - 50 000 Евро (Франшиза – 10%)
Включена опція Активний туризм
Медичні витрати (Програма страхування "В") - 30 000 Евро (Франшиза –Відсутня)
Страхування від нещасного випадку - 3 000 Евро
Страхування цивільної відповідальності - 50 000 Евро (Франшиза – 10%)
Включена опція Активний туризм
Доплата за програмою страхування "Активний туризм" (з урахуванням комісії агентства)
Вік туриста | Доплата (на добу за кожного застрахованого) | |
0 – 64 років | 96 грн. | |
65 – 70 років (в полісі "P1") | 103 грн. | |
71 – 75 років (в полісі "P2") | 110 грн. | |
76 – 80 років (в полісі "P3") | 117 грн. | |
Понад 81 рік (в полісі "P4") | За запитом |
Максимальна програма страхування
Максимальна програма страхування включає в себе, крім обов'язкових для подорожуючих послуг страхування (Медичні витрати та Страхування від нещасного випадку), такі додаткові ризики:
- оплата вартості медичної допомоги при сонячних опіках, алергії, захворюваннях або травмах, отриманих внаслідок алкогольного сп'яніння;
- оплата вартості гіпербаричної терапії (барокамера);
- компенсація витрат на оплату призначених лікарем засобів фіксації при травмах (милиці, ортези, бандажі тощо);
- відшкодування збитків за нанесення шкоди життю і здоров'ю, а також майну третіх осіб;
- відшкодування збитків за ненавмисне пошкодження взятого на прокат спортивного інвентарю;
- оплата послуг адвоката і перекладача для захисту прав під час адміністративних процесів;
- оплата витрат на продовження амбулаторного лікування на COVID-19 терміном до 15 діб після закінчення строку дії Договору страхування;
- організація та оплата перельоту економічним класом в країну постійного проживання після амбулаторного або стаціонарного лікування на COVID-19 після закінчення терміну дії договору страхування.
Умови та повний перелік послуг за Максимальною програмою страхування можна подивитися тут
Доплати за Максимальною програмою страхування (з урахуванням комісії агентства):
- оплата вартості медичної допомоги при сонячних опіках, алергії, захворюваннях або травмах, отриманих внаслідок алкогольного сп'яніння;
- оплата вартості гіпербаричної терапії (барокамера);
- компенсація витрат на оплату призначених лікарем засобів фіксації при травмах (милиці, ортези, бандажі тощо);
- відшкодування збитків за нанесення шкоди життю і здоров'ю, а також майну третіх осіб;
- відшкодування збитків за ненавмисне пошкодження взятого на прокат спортивного інвентарю;
- оплата послуг адвоката і перекладача для захисту прав під час адміністративних процесів;
- оплата витрат на продовження амбулаторного лікування на COVID-19 терміном до 15 діб після закінчення строку дії Договору страхування;
- організація та оплата перельоту економічним класом в країну постійного проживання після амбулаторного або стаціонарного лікування на COVID-19 після закінчення терміну дії договору страхування.
Умови та повний перелік послуг за Максимальною програмою страхування можна подивитися тут
Страхові послуги та суми за Максимальною програмою страхування на кожного туриста:
Медичні витрати (Програма страхування "В") - 50 000 Евро (Франшиза –Відсутня)
Страхування від нещасного випадку - 5 000 Евро
Страхування цивільної відповідальності - 50 000 Евро (Франшиза – 10%)
Включена опція Активний туризм
Медичні витрати (Програма страхування "В") - 50 000 Евро (Франшиза –Відсутня)
Страхування від нещасного випадку - 5 000 Евро
Страхування цивільної відповідальності - 50 000 Евро (Франшиза – 10%)
Включена опція Активний туризм
Доплати за Максимальною програмою страхування (з урахуванням комісії агентства):
Вік туриста | Доплата (на добу за кожного застрахованого) | |
0 – 64 років | 142 грн. | |
65 – 70 років (в полісі "P1") | 167 грн. | |
71 – 75 років (в полісі "P2") | 193 грн. | |
76 – 80 років (в полісі "P3") | 218 грн. | |
Понад 81 рік (в полісі "P4") | За запитом |
ПрАТ "Європейське туристичне страхування"
Адреса: вул. Спаська, 5, оф. 15, 04071 Київ, Україна
тел.: +38 044 299 78 87 (пн.- пт. 9:00-18:00)
e-mail: info@eurotravelins.com.ua
www.eurotravelins.com.ua
Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
Для зручності користувачів, надання персоналізованої інформації, запам'ятовування особистих переваг і налаштувань сайту наш сайт використовує файли cookie та інші аналогічні технології. Для користування сайтом Ви повинні підтвердити Вашу згоду на використання зазначених технологій.
Детальніше
Приймаю