Пам'ятка туриста
Файли для завантаження:
- Пам'ятка туриста на Сейшелах (дата публикації 27.12.2024)
- Зразок митної декларації (дата публикації 28.04.2016)
- Корисні слова та вирази (дата публикації 21.12.2024)
- Правила перетинання державного кордону громадянам України (дата публикації 10.05.2018)
TEZ TOUR не несе відповідальність при індивідуальному бронюванні за:
- зміни часу прильоту;
- зміни часу зворотного вильоту;
- зміни за наявності в перельотах пересадки та стикування регулярних рейсів;
- якщо агенція або турист не проінформує TEZ TOUR про зміни польотної інформації в термін, достатній для оперативного коригування часу подачі трансферу, послуга буде надана згідно з раніше отриманими даними.
Прохання враховувати різницю в часі (часові пояси): час роботи приймального офісу може відрізнятися від часу роботи Вашого офісу.
Перед виїздом в аеропорт
У день вильоту до Індонезії необхідно прибути в аеропорт за 3 години до вильоту.
Перед виїздом до Індонезії у Вас мають бути готові:
- обов'язково повинна бути заповнена електронна форма на сайті (вимога з 28.08.24). Відпочивальники, які планують поїздку до Індонезії, ще до вильоту в тур, для отримання відповідної медичної перепустки у форматі QR-коду, необхідної для проходження прикордонного контролю та реєстрації на рейс для вильоту в Індонезію. Рекомендуємо мати при собі в роздрукованому вигляді;
- рекомендується заповнити електронну митну декларацію за один день до вильоту на сайті (її також можна заповнити в аеропорту прильоту до отримання багажу);
- рекомендується також сплатити туристичний збір (введений на о.Балі з 14.02.24) заздалегідь на сайті (докладніше про збір дивіться за посиланням);
- закордонний паспорт (паспорт термін дії 6 місяців з моменту в'їзду в Індонезію. Увага! У паспорті повинна бути як мінімум одна чиста сторінка!);
- авіаквитки в обидва напрямки (RT);
- туристичний ваучер (підтвердження бронювання готелю);
- візи (рекомендується відкрити ще до поїздки заздалегідь електронну візу E-VOA на сайті, сплатити карткою 35 USD, отримати її, роздрукувати та взяти з собою, або потрібно буде оформити в аеропорту після прильоту (докладніше інформацію дивись на сайті компанії;
- страховий поліс;
- якщо з Вами летить дитина до 16 років - нотаріально завірений дозвіл на виїзд дитини за кордон від кожного з батьків, що не бере участі в поїздці, і свідоцтво про народження дитини;
- якщо у батьків різні прізвища - свідоцтво про народження дитини;
- при вивезенні валюти 10 000 EUR і більше на людину або еквівалента цієї суми в іншій валюті, необхідна письмова декларація у митному органі на повну суму, а також наявність банківського документа на цю суму. Рекомендуємо взяти з собою ксерокопії закордонного й українського паспортів.
Перегляньте зазначену в авіаквитку інформацію та перевірте аеропорт і час вильоту.
Після прибуття в аеропорт Денпасар Нгурах Рай (о.Балі)
Після прибуття в аеропорт дотримуйтесь покрокової інструкції:
- Якщо Ви не оформили електронну візу E-VOA заздалегідь, то Вам необхідно підійти до стійки отримання візи, оплатити її, отримати і далі йти на паспортний контроль (у випадку, якщо ви вже маєте візу E-VOA, а також у вас біометричний паспорт, то можна відразу йти через турнікети на паспортний контроль).
- Пройдіть паспортний контроль та вийдіть в зону очікування багажу.
- Якщо ви не оформили до вильоту електронну митну декларацію то, будь ласка, оформіть її поки очікуєте багаж за посиланням (але її краще оформляти за один день на вильоту!).
- Отримайте свій багаж. На моніторах над стрічками для багажу вказано той рейс, багаж з якого видаватиметься на цій стрічці.
- Перед проходженням митного контролю пред'явіть заповнену декларацію.
- Пройдіть митний контроль. Прикордонники мають право оглянути будь-який багаж.
- Далі потрібно сплатити туристичний збір (введений на о.Балі з 14.02.24), якщо Ви його не сплатили заздалегідь: або за посиланням, або на безпосередньо в аеропорту до зустрічі з приймаючою стороною.
- на виході зі скляних дверей аеропорту вас зустрічає представник приймаючої компанії з табличкою «TEZ TOUR», або водій. Якщо у вас виникли складнощі, будь ласка, повідомте своє прізвище в латинському написанні та фото того місця, де ви стоїте, представнику в аеропорту за номерами: +628174735432, +6282144736017.
- Якщо Ви хочете поміняти гроші в аеропорту і купити місцеві sim-карти, це можливо, курс обміну в аеропорту непоганий для обміну невеликої суми.
- Представник компанії TEZ TOUR проводить вас до транспортного засобу, що очікує на вас, або гості йдуть до транспорту одразу з водієм, що зустрічає.
- Під час зустрічі ваеропорту представник компанії запропонує вам інформаційну зустріч, а також повідомить вам про час її проведення, також ви отримаєте конверт з інформацією про час зворотнього трансферу, контактними даними наших представників на о. Балі, інформаційним буклетом та інформацією про екскурсії.
Гід супроводжує туристів на індивідуальному трансфері.
Після прибуття в готель
- Підійдіть на ресепшен, де вам дадуть реєстраційну картку.
- Заповніть реєстраційну картку англійською мовою.
- Здайте заповнену реєстраційну картку, ваучер, закордонний паспорт (закордонний паспорт вам повернуть одразу після завершення реєстрації).
- Чекайте заселення. Заселення в готель відбувається об 14:00 або 15:00. Якщо ви хочете заселитися в номер раніше зазначеного часу, необхідно заздалегідь забронювати номер на добу раніше дати вашого приїзду (наприклад, ви прилітаєте на Балі в 10 ранку 10 вересня, щоб не чекати заселення до 14:00/15:00, ви можете забронювати номер не з 10 вересня, а з 9 вересня. у цьому випадку вас заселять в номер відразу ж, як тільки ви приїдете в готель). При заселенні вам видадуть ключі від номера. Практично всі готелі стягують депозит при заселенні, який дозволить вам користуватися послугами готелю, не оплачуючи їх на місці готівкою. Депозит стягується або готівкою (в місцевій валюті - індонезійська рупія), або готель попросить у вас карту, на якій заблокують певну суму (залежно від готелю), як депозит за додаткові послуги.
- Після заселення в номер ознайомтеся з наданою готелем інформацією. Зверніть увагу на те, які послуги є платними, і скільки вони коштують (як правило, інформація знаходиться в папці і лежить на столі або тумбочці).
Зустріч з представником компанії
В обумовлений під час зустрічі в аеропорту час (зазвичай на наступний після заїзду день) представник компанії TEZ TOUR чекатиме вас лаунж-бар.
Ви зможете задати ваші запитання щодо обміну валюти, харчуванню за межами готелю та інше, а також обговорити і забронювати екскурсійну програму.
Напередодні вильоту додому
Підійдіть на рецепцію, перевірте, чи є у вас неоплачені рахунки за додаткові послуги (користування міні-баром, телефоном та інше).
При наявності заборгованостей оплатіть їх.
Перевірте в інформаційному листку, виданому вам на трансфер, час виїзду в аеропорт.
Виїзд з готелю
У день від'їзду необхідно до 12:00 звільнити номер, здати ключі. Свій багаж ви можете залишити в камері зберігання готелю. Щоб уникнути різних ускладнень, просимо не спізнюватися і підходити на трансфер в зазначений час.
Приїзд до аеропорту м.Денпасар для зворотнього вильоту
- Після прибуття в аеропорт одразу біля входу проводиться митний контроль багажу.
- Підійдіть до стійки реєстрації, де вказано номер вашого рейсу (номера стійок вказані на табло всередині аеропорту).
- Пройдіть реєстрацію на рейс (надайте закордонний паспорт, авіаквиток).
- Здайте багаж на стійці реєстрації.
- Отримайте посадковий талон. Зверніть увагу на номер виходу для посадки на борт літака (в посадковому талоні вихід позначається словом GATE, час - TIME).
- Пройдіть митний контроль (перевіряють ручну поклажу).
- Пройдіть в зал вильоту, де очікуйте оголошення на посадку вашого рейсу.
Корисна інформація про Індонезію
Мова
Державною мовою є Бахаса Індонезія (індонезійська мова), мовою спілкування для жителів острова є балійська мова.
Англійська мова широко поширений в туристичних районах.
Клімат
Тропічний. Протягом всього року жарко і досить волого, температура повітря вдень коливається в межах 30 - 35 градусів, ввечері трохи прохолодніше.
На Балі два сезони: вологий (з листопада по квітень) і сухий (з травня по жовтень).
Вологість на Балі переноситься легко, незважаючи на те, що вона досить висока: 75 - 100%.
Релігія
Близько 90% жителів острова сповідують балійський індуїзм, решта 10% є прихильниками ісламу, буддизму, християнства та деяких інших релігій.
Валюта
Національна валюта країни - Індонезійська Рупія. Найбільш зручно і вигідно виробляти обмін валюти в ліцензованих обмінних пунктах (authorized money changer), наприклад, в обмінниках мережі «Central Kuta», які є практично у всіх туристичних районах острова.
У готелях і банках курс обміну набагато нижче. Також нижчий курс обміну існує на купюри номіналом нижче, ніж 50–100 USD.
Більшість обмінних пунктів не приймають долари США, випущені раніше 2009 року.
Якщо ви поміняли занадто багато грошей, то обміняти рупії на долари або євро можна в обміннику на території Міжнародного Аеропорту Нгурах Рай.
Курс відносно долара часто змінюється, уточнюйте в вашому агентстві на момент поїздки.
Більшість кредитних карт приймаються до оплати в готелях і великих торгових центрах.
Для оплати покупок, таксі та іншого необхідно мати при собі готівку в рупіях, так як іноземна валюта не приймається до оплати.
Покупки
Торгові намети і магазини розташовані повсюдно і користуються великою популярністю у туристів.
Стандартний час роботи магазинів і торгових центрів з 10:00 до 22:00 без вихідних і перерв на обід.
Є мінімаркети, що працюють цілодобово, наприклад, магазини мережі «M Mart» або «Circle K.». Там можна придбати напої, сигарети та інші дрібні товари.
Торг доречний в наметах і невеликих лавочках, але в великих торгових точках ціни фіксовані.
Здоров'я
Для в'їзду в Індонезію щеплення не потрібні.
Якщо ви плануєте тривалу подорож з переїздами і відвідинами зон, де туризм практично нерозвинений, особливо за межами Балі і Яви, ви можете зробити наступні щеплення: від тифу, гепатиту А і B, правця, поліомеліту, сказу, японського енцефаліту, дифтерії та туберкульозу. У Росії деякі з цих щеплень є обов'язковими і прищеплюються з дитинства. Щеплення від малярії будуть необхідні в деяких зонах Індонезії.
Найбільш частим захворюванням при відвідуванні Індонезії є розлад шлунка. Пийте тільки пляшкову воду, утримуючись від вживання незнайомої їжі. Якщо у вас все-таки почалася діарея, утримайтеся від вживання гострої і жирної їжі, алкоголю, кави, молока і фруктів. Пийте молодий кокос, їжте тости, рис, банани і локшину. Уникайте зневоднення організму, пийте якомога більше.
Сонце робить дуже сильний вплив на шкіру, остерігайтеся сонячних опіків, користуйтеся сонцезахисним кремом.
Медичне обслуговування (страховий випадок)
При наявності страхового поліса обслуговування здійснюється безкоштовно або з наступною компенсацією витрат відповідно до страхового полісу (див. Пам'ятку, прикладену до страхового полісу).
При настанні страхового випадку необхідно звернутися в страхову компанію за телефонами, вказаними в страховому полісі.
Тільки при безпосередньому інформуванні страхової компанії і координуванні нею ваших дій буде надано безкоштовне (або з наступною компенсацією витрат) обслуговування.
Аптечка
Перед поїздкою сформуйте і захопіть з собою аптечку першої допомоги, яка допоможе вам при легких нездужання, заощадить ваш час на пошуки лікарських засобів і позбавить від проблем спілкування іноземною мовою.
Крім того, безліч ліків можуть у різних країнах носити різні найменування.
Рекомендуємо взяти з собою:
- болезаспокійливі і серцево-судинні засоби;
- засоби від нетравлення шлунка;
- жовчогінні;
- препарати проти нудоти в транспорті;
- спрей від укусів комах;
- перев'язувальний матеріал;
- водонепроникний лейкопластир;
- бар'єрні контрацептиви;
- очні краплі;
- сонцезахисні засоби і засоби для догляду за шкірою після перебування на сонці. У перші дні відпочинку настійно рекомендуємо використання даних засобів.
Віза
Рекомендується відкрити ще до поїздки заздалегідь електронну візу E-VOA на сайті, сплатити карткою 35 USD, отримати її, роздрукувати та взяти з собою, або потрібно буде оформити в аеропорту після прильоту (докладніше інформацію дивись на сайті компанії.
На кордоні необхідно пред'явити наступні документи:
- закордонний паспорт, термін дії якого складає не менше 6 місяців на -Момент в'їзду в країну. У паспорті повинна бути як мінімум одна чиста сторінка;
- заповнена митна декларація (роздають на рейсах, що прямують до Індонезії; також їх можна отримати в залі прильоту);
- Зворотні квитки або квитки в третю країну;
- Підтвердження броні готелю;
- доказ наявності достатніх коштів для перебування в країні.
Транспорт
Єдиний зручний вид транспорту для туристів на острові Балі - це таксі.
Ми рекомендуємо користуватися таксі «Blue Bird» або будь-яким іншим таксі з лічильником.
Стартова ціна на лічильнику - 7000 рупій, вартість проїзду на таксі по південній частині острова Балі (Нуса Дуа, Джимбаран, Кута, Денпасар, Санур) зазвичай не перевищує 100 000 рупій за поїздку.
Однак таксі курсують лише в межах південної частини острова, для поїздок в більш віддалені райони рекомендується брати в оренду машину з водієм від готелю або турфірми.
Ми настійно не рекомендуємо вам користуватися послугами приватних водіїв або самостійно орендувати мотоцикл або машину без водія!
Напругу електромережі
Напруга в мережі 220В (на острові Балі - 220 і 110В.).
Митниця
В Індонезію не можна ввозити:
- Товари, придбані за кордоном на суму понад 250 USD на людину або 1000 USD на сім'ю (в разі виявлення оподатковуються).
- Більше 200 сигарет або 50 сигар або 200 г тютюну (в разі виявлення будуть знищені).
- Більше 1 літра спиртних напоїв (у разі виявлення будуть знищені).
- Тварин, риб, рослини або їх продукцію (в разі виявлення будуть піддані карантину).
- Наркотики, психотропні препарати, вогнепальна та інші види зброї, амуніцію, вибухові речовини, порнографічні матеріали (заборонені до ввезення).
- Кінематографічні фільми, записані відеокасети, диски або інші записи (у разі виявлення будуть піддані цензурі).
- Банкноти в рупіях або іншій валюті, що перевищують суму в 100 мільйонів рупій.
Рекомендації
- Зберігайте гроші, документи і цінності в сейфі в номері готелю. Особливо цінні речі рекомендується здавати в осередок на рецепції.
- Завжди користуйтеся сонцезахисним кремом з високим фактором захисту і періодично наносьте крем, якщо купаєтеся в басейні або океані.
- Не використовуйте воду з-під крана для пиття в сирому або кип'яченому вигляді! Для вживання в їжу придатна тільки темно-зелена вода, наприклад, Aqua. Ви можете купити воду в будь-якому найближчому міні-маркеті.
- Ретельно мийте руки, овочі і фрукти.
- При виході за територію готелю використовуйте репелентом.
- Не наступайте на підношення, залишені на підлозі або на дорозі.
- Не плавайте в місцях, не призначених для купання.
- Не носіть короткий і дуже відкритий одяг під час відвідування храмів.
Телефони
Для дзвінків в Україну/СНД і по місцевим номерам ви можете придбати місцеву сім-карту, наприклад, «Simpati» від оператора «Telkomsel».
Існує спеціальний код для дзвінків за межі Індонезії 01 01 7 - код країни - код міста - номер телефону або 01 01 7 - код країни - номер телефону.
Вартість дзвінка в Україну/СНД з місцевої сім-карти набагато дешевше, ніж дзвінок з номера готелю або вашого роумінгу.
Контактна інформація
Посольство України в Республіці Індонезія
Адреса: 12 920, м Джакарта, просп. Генерала Судірман 27, Маяпада Тауер 2, 8-й поверх.
Телефон: (+62) 87884890918
Факс: (+62) 21-250080
E-mail:emb_id@mfa.gov.ua
Сайт: http://www.kemlu.go.id
Служба підтримки туристів TEZ TOUR в Індонезії
Телефон офісу:
+62 361 361 4024
+62 361 361 4002
Графік роботи офісу:
Пн.–Пт. з 09:00 до 18:00
Екстрений зв'язок:
+62 812 364 1813
Якщо виникли складнощі, надішліть своє прізвище в латинському написанні та фото місця знаходження, щоб вас могли знайти на номер:
+628174735432
Представники приймаючої компанії:
+62 813 533 33 593 – Олена Уоррен
+62 813 374 45 300 – Вікторія Малікова
+62 877 504 79 407 – Марина Дрєвіна
+62 813 384 87 133 – Енріко Манухуту