Трансфери
Порядок проведення трансферів
Для туристів, які вирушають на відпочинок узбережжя Коста-Брава, Коста-Дорада, Коста-дель-Маресме можливі наступні типи трансферів:
- G - груповий трансфер;
- S - shuttle;
- I - індивідуальний.
Shuttle bus – трансфер без супроводу гіда та здійснюється до міської автобусної зупинки, найближчої до готелю.
У вартість трансферу на одного туриста входить 1 багажне місце на особу + 1 місце ручної поклажі.
Будь-який наднормативний багаж (дитячі візки, інвалідні крісла, гірськолижне обладнання, великі валізи тощо) має бути зазначений у примітках під час бронювання та оплачений додатково.
Перевезення додаткового багажу на шатлі дорівнює вартості додаткового пасажирського місця.
Розклад трансферів покриває прильоти рейсів з 06:00 до 23:45.
Рекомендовано бронювати індивідуальний трансфер або чекати часу можливості надання послуги.
Немовлята до 2-х років подорожують безкоштовно (на руках у батьків, без місця в автобусі та багажу).
Діти молодше 12 років не можуть подорожувати без супроводу дорослих.
Якщо подорожують діти віком 12-17 років без супроводу батьків/дорослих в них має бути документальний дозвіл від батьків на самостійну подорож.
По прильоту в аеропорт Барселони (BNC)
Після того, як ви отримали свій багаж, потрібно підійти до стійки реєстрації «FROM2», де вас очікуватимуть.
Час очікування та відправлення з аеропорту після реєстрації на трансфер залежить від заповнюваності автобуса і може становити до 90 хвилин.
У разі втрати багажу та затримки всередині будівлі аеропорту необхідно зв'язатися зі службою підтримки «FROM2» за телефоном: +34 93 767 28 36.
Інформаційне та сервісне обслуговування здійснюється безпосередньо транспортною компанією (англійською та іспанською мовами).
Про будь-які зміни в часі прильоту рейсів необхідно заздалегідь повідомляти!
Без коректної своєчасно наданої інформації про час прильоту послуга трансферу не може бути надана.
Будь ласка, майте при собі ваучер на трансфер з усіма даними: номер бронювання, ім'я пасажира і дата поїздки, всі документи знадобляться представнику аеропорту або водієві для перевірки вашого бронювання.
Тариф на шатл LAST MINUTE - застосовується при бронюванні менше, ніж за 72 години та підтверджується під запит за наявності місць та можливої доплати.
- для готелів GOLDEN MAR MENUDA і GRAN HOTEL REYMAR (TOSSA) автобус на груповому трансфері та на shuttle не може під'їхати до готелю, зупинка розташована за 1 км від готелю.
До вказаних готелів рекомендуємо здійснювати бронювання з індивідуальним трансфером. - для готелю ESTIVAL ELDORADO RESORT ціна на шатл відрізняється від готелів в Камбрілс.
Для індивідуального трансферу
Кожна машина має свою місткість, будь-який наднормативний багаж (дитячі візочки, інвалідні крісла, гірськолижне обладнання, великі валізи тощо) має бути зазначений у примітках під час бронювання та оплачений додатково.
Максимальний час очікування водієм в аеропорту на індивідуальний трансфер 60 хвилин після посадки рейсу.
Після закінчення цього часу послуга індивідуального трансферу не може бути надана.
Дитячі сидіння обов'язкові для перевезення дітей до 10 років і оплачуються додатково.
Індивідуальні (I) трансфери - 15 EUR за дитяче сидіння.
Якщо Ви прибуваєте в ТЕРМІНАЛ 1
Після виходу із зони отримання багажу поверніть праворуч, напроти офісу «Catalonia Turisme» вас зустрічатимуть представники транспортної компанії в помаранчевій уніформі з табличкою «From2travel», які або супроводжуватимуть або пояснять де розташований необхідний автобус.
Якщо ви одразу не побачили представника, зачекайте кілька хвилин, можливо, у цей час він супроводжує інших гостей до стоянки автобусів.
Натисніть на посилання і дотримуйтесь інструкцій, щоб дістатися до місця зустрічі, якщо це необхідно.
Якщо ви прибуваєте в ТЕРМІНАЛ 2
Рейс може прилетіти в будь-яку з 3-х зон Термінала 2 (A, B або C).
У разі прибуття в термінали 2A і 2C, після отримання багажу вам потрібно вийти з термінала і слідувати вказівникам до термінала 2B.
Пройдіть всередину Терміналу 2B до офісу «FROM2», який розташований ліворуч від ескалаторів у зоні вильоту аеропорту напроти стійок реєстрації №95-97.
Прибувши до Термінала 2B, після отримання багажу слідуйте за вказівниками на вихід до зали прильоту, поверніть ліворуч до стійок реєстрації.
Навпроти стійки реєстрації №95-97 ви знайдете офіс «FROM2», де вас зустріне один із наших представників із табличкою «From2travel».
Якщо ви одразу не побачили представника, зачекайте кілька хвилин, можливо, в цей час він супроводжує інших гостей до стоянки автобусів.
Натисніть на посилання та дотримуйтесь інструкцій, щоб дістатися до місця зустрічі, якщо це необхідно.
Телефон для екстреного зв'язку: +34 93 767 28 36.
Інформаційне та сервісне обслуговування здійснюється безпосередньо транспортною компанією англійською та іспанською мовами.
Підтвердження місця і часу зворотного виїзду
Ви можете уточнити час виїзду автобуса на рецепції вашого готелю за 48 годин до виїзду, вказавши ім'я, прізвище та номер рейсу вильоту.
Можливе невелике запізнення автобуса через трафік на дорогах. Однак, туристи повинні очікувати автобус у зазначеному місці та не залишати його або зв'язатися за телефонами +34 697 88 36 40 (дзвінки, WhatsApp, Telegram c 09:00 до 18:00).
Інформаційне та сервісне обслуговування здійснюється безпосередньо транспортною компанією англійською та іспанською мовами.
У день від'їзду будьте на місці відправлення автобуса за 10 хвилин до зазначеного часу виїзду.
Автобус не очікує на туристів, які запізнилися.
У разі запізнення на трансфер претензії не приймаються.
Контактні дані транспортної компанії
Перевізник: «FROM2»
Телефон для екстреного зв'язку:
+34 93 767 28 36 (цілодобово)
Графік роботи транспортної компанії:
Пн. – Сб.: 09:00 - 20:00
Нд.: екстрені звернення