Популярные направления TEZ TOUR:
  • всі країни
  • Summer
  • Все включено
  • Гірськолижні
  • Екзотика
  • Екскурсійні
  • З дітьми
  • Зима
  • Пляжні

Трансфери

Порядок проведення трансферів

Для туристів, які вирушають на відпочинок узбережжя Коста-Брава, Коста-Дорада, Коста-дель-Маресме можливі наступні типи трансферів:

  • G - груповий трансфер;
  • S - shuttle;
  • I - індивідуальний.

Shuttle bus – трансфер без супроводу гіда та здійснюється до міської автобусної зупинки, найближчої до готелю.

У вартість трансферу на одного туриста входить 1 багажне місце на особу + 1 місце ручної поклажі.

Будь-який наднормативний багаж (дитячі візки, інвалідні крісла, гірськолижне обладнання, великі валізи тощо) має бути зазначений у примітках під час бронювання та оплачений додатково.
Перевезення додаткового багажу на шатлі дорівнює вартості додаткового пасажирського місця.

Розклад трансферів покриває прильоти рейсів з 06:00 до 23:45.

Зверніть увагу: рейси, що прилітають з 00:00 до 06:00, не обслуговуються.
Рекомендовано бронювати індивідуальний трансфер або чекати часу можливості надання послуги.

Немовлята до 2-х років подорожують безкоштовно (на руках у батьків, без місця в автобусі та багажу).
Діти молодше 12 років не можуть подорожувати без супроводу дорослих.
Якщо подорожують діти віком 12-17 років без супроводу батьків/дорослих в них має бути документальний дозвіл від батьків на самостійну подорож.

По прильоту в аеропорт Барселони (BNC)

Після того, як ви отримали свій багаж, потрібно підійти до стійки реєстрації «FROM2», де вас очікуватимуть.

Час очікування та відправлення з аеропорту після реєстрації на трансфер залежить від заповнюваності автобуса і може становити до 90 хвилин.

У разі втрати багажу та затримки всередині будівлі аеропорту необхідно зв'язатися зі службою підтримки «FROM2» за телефоном: +34 93 767 28 36.
Інформаційне та сервісне обслуговування здійснюється безпосередньо транспортною компанією (англійською та іспанською мовами).

Про будь-які зміни в часі прильоту рейсів необхідно заздалегідь повідомляти!
Без коректної своєчасно наданої інформації про час прильоту послуга трансферу не може бути надана.

Будь ласка, майте при собі ваучер на трансфер з усіма даними: номер бронювання, ім'я пасажира і дата поїздки, всі документи знадобляться представнику аеропорту або водієві для перевірки вашого бронювання.

Тариф на шатл LAST MINUTE - застосовується при бронюванні менше, ніж за 72 години та підтверджується під запит за наявності місць та можливої доплати.

Зверніть увагу:
  • для готелів GOLDEN MAR MENUDA і GRAN HOTEL REYMAR (TOSSA) автобус на груповому трансфері та на shuttle не може під'їхати до готелю, зупинка розташована за 1 км від готелю.
    До вказаних готелів рекомендуємо здійснювати бронювання з індивідуальним трансфером.
  • для готелю ESTIVAL ELDORADO RESORT ціна на шатл відрізняється від готелів в Камбрілс.

Для індивідуального трансферу

Кожна машина має свою місткість, будь-який наднормативний багаж (дитячі візочки, інвалідні крісла, гірськолижне обладнання, великі валізи тощо) має бути зазначений у примітках під час бронювання та оплачений додатково.

Максимальний час очікування водієм в аеропорту на індивідуальний трансфер 60 хвилин після посадки рейсу.
Після закінчення цього часу послуга індивідуального трансферу не може бути надана.

Дитячі сидіння обов'язкові для перевезення дітей до 10 років і оплачуються додатково.

Індивідуальні (I) трансфери - 15 EUR за дитяче сидіння.

Якщо Ви прибуваєте в ТЕРМІНАЛ 1

Після виходу із зони отримання багажу поверніть праворуч, напроти офісу «Catalonia Turisme» вас зустрічатимуть представники транспортної компанії в помаранчевій уніформі з табличкою «From2travel», які або супроводжуватимуть або пояснять де розташований необхідний автобус.

Якщо ви одразу не побачили представника, зачекайте кілька хвилин, можливо, у цей час він супроводжує інших гостей до стоянки автобусів.

Натисніть на посилання і дотримуйтесь інструкцій, щоб дістатися до місця зустрічі, якщо це необхідно.

Якщо ви прибуваєте в ТЕРМІНАЛ 2

Рейс може прилетіти в будь-яку з 3-х зон Термінала 2 (A, B або C).

У разі прибуття в термінали 2A і 2C, після отримання багажу вам потрібно вийти з термінала і слідувати вказівникам до термінала 2B.

Пройдіть всередину Терміналу 2B до офісу «FROM2», який розташований ліворуч від ескалаторів у зоні вильоту аеропорту напроти стійок реєстрації №95-97.

Прибувши до Термінала 2B, після отримання багажу слідуйте за вказівниками на вихід до зали прильоту, поверніть ліворуч до стійок реєстрації.
Навпроти стійки реєстрації №95-97 ви знайдете офіс «FROM2», де вас зустріне один із наших представників із табличкою «From2travel».

Якщо ви одразу не побачили представника, зачекайте кілька хвилин, можливо, в цей час він супроводжує інших гостей до стоянки автобусів.

Натисніть на посилання та дотримуйтесь інструкцій, щоб дістатися до місця зустрічі, якщо це необхідно.

Телефон для екстреного зв'язку: +34 93 767 28 36.
Інформаційне та сервісне обслуговування здійснюється безпосередньо транспортною компанією англійською та іспанською мовами.

Підтвердження місця і часу зворотного виїзду

Ви можете уточнити час виїзду автобуса на рецепції вашого готелю за 48 годин до виїзду, вказавши ім'я, прізвище та номер рейсу вильоту.

Зверніть увагу: зупинка, з якої зворотний трансфер вирушає в аеропорт, може відрізнятися від тієї зупинки, куди туристів привезли з аеропорту після прибуття в країну, точне місце відправлення автобуса в день відбуття в аеропорт буде вказано в інформаційному листі.
Можливе невелике запізнення автобуса через трафік на дорогах. Однак, туристи повинні очікувати автобус у зазначеному місці та не залишати його або зв'язатися за телефонами +34 697 88 36 40 (дзвінки, WhatsApp, Telegram c 09:00 до 18:00).

Інформаційне та сервісне обслуговування здійснюється безпосередньо транспортною компанією англійською та іспанською мовами.

У день від'їзду будьте на місці відправлення автобуса за 10 хвилин до зазначеного часу виїзду.

Автобус не очікує на туристів, які запізнилися.
У разі запізнення на трансфер претензії не приймаються.

Контактні дані транспортної компанії

Перевізник: «FROM2»

Телефон для екстреного зв'язку:
+34 93 767 28 36 (цілодобово)

Графік роботи транспортної компанії:
Пн. – Сб.: 09:00 - 20:00
Нд.: екстрені звернення

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
Для зручності користувачів, надання персоналізованої інформації, запам'ятовування особистих переваг і налаштувань сайту наш сайт використовує файли cookie та інші аналогічні технології. Для користування сайтом Ви повинні підтвердити Вашу згоду на використання зазначених технологій. Детальніше
Приймаю