Популярные направления TEZ TOUR:
  • всі країни
  • Summer
  • Все включено
  • Гірськолижні
  • Екзотика
  • Екскурсійні
  • З дітьми
  • Зима
  • Пляжні

Пам'ятка туриста

У день вильоту на Мальдіви

В аеропорт вам необхідно прибути за 3 години до вильоту.

Пакет документів для поїздки Ви отримуєте у своєму агентстві (електронні авіаквитки, ваучер, страховий поліс).

При собі у Вас мають бути наступні документи:

  • закордонний паспорт (термін дії не менше 6 місяців від дня в'їзду в країну);
  • авіаквитки;
  • ваучер;
  • страховий поліс;
  • якщо з Вами летить дитина до 16 років - нотаріально завірений дозвіл на виїзд дитини за кордон, від кожного з батьків, який не бере участі в поїздці, і свідоцтво про народження дитини;
  • якщо у батьків різні прізвища - свідоцтво про народження дитини;

Реєстрація на рейс починається за 3 години та закінчується за 1 годину до вильоту!

Віза

Для громадян України віза безкоштовно проставляється в паспорт і діє протягом 30 днів.

За 96 годин (або менше) до прильоту в країну і за 96 годин (або менше) до зворотного вильоту з Мальдівської республіки туристи В ОБОВ'ЯЗКОВОМУ порядку мають заповнити онлайн «Traveler Declaration» за посиланням.

Під час заповнення декларації необхідно прикріпити фото головної сторінки закордонного паспорта і чітку фотографію туриста (без відблисків, тіней і сторонніх написів), вказати готель для розміщення і кількість днів перебування. Після прильоту на Мальдіви є можливість заповнити форму до проходження паспортного контролю, але за дуже слабкого інтернету. Туристи ризикують сильно затриматися під час проходження формальностей і пропустити свій трансфер. (При зворотному вильоті в аеропорту Мале в обов'язковому порядку потрібні QR-коди, отримані в результаті заповнення медичної декларації, скануються при проходженні паспортного контролю та імміграції. Перед входом є можливість заповнити декларацію, але за дуже слабкого інтернету. Є величезний ризик запізнитися на реєстрацію на свій міжнародний рейс і, відповідно, пропустити виліт.)

При заповненні обов'язкової декларації "Traveler Declaration", онлайн: серія та номер паспорта заповнюється разом, номер телефону вводити без "+", далі без пробілу.

Після заповнення декларації туристи отримують QR-код, який необхідно роздрукувати або зберегти на телефон. Під час проходження паспортного контролю потрібно показати QR-код.

Після прибуття в аеропорт Мале

Після прибуття в аеропорт Велана (м.Мале) спочатку ви потрапляєте в зону паспортного контролю. Далі дотримуйтесь покрокової інструкції:

До того, як пройти паспортний контроль, перевірте, чи заповнили ви міграційну картку (як правило, міграційну картку видають у літаку перед посадкою в Мале; якщо в літаку вам не видали міграційну картку, візьміть її до паспортного контролю і заповніть англійською мовою). Одну частину віддають на паспортному контролі після прильоту, іншу частину зберігають і віддають на паспортному контролі під час вильоту.

Пройдіть паспортний контроль (пред'являється закордонний паспорт, чинний не менше одного місяця від дня в'їзду на територію Мальдівських островів, міграційна картка).

Отримайте свій багаж. На моніторах над стрічками для багажу вказано той рейс, багаж з якого буде видаватися на цій стрічці. Потім пройдіть митний контроль - перевіряють багаж. (Ввезення алкогольної продукції суворо заборонено, навіть якщо придбана у Duty Free! Алкоголь вилучається одразу після прильоту!)

Після митного контролю вас зустріне представник TEZ TOUR із табличкою. Наші представники одягнені в жовті сорочки/футболки. Віддайте ваш ваучер (1 примірник) представнику TEZ TOUR.
Отримайте від представника TEZ TOUR інформаційну пам'ятку з контактними телефонами.
Пройдіть на стійку готелю (на кожній стійці висить назва готелю).
На стійці готелю назвіть ваше прізвище, щоб представники готелю відзначили ваше прибуття.
Пройдіть на трансфер. Інформацію про те, куди саме потрібно пройти для трансферу вам повідомлять на стійці готелю (на стійках готелю інформацію надають англійською мовою). Якщо ви щось не зрозуміли, підійдіть до представника TEZ TOUR, він вам допоможе.
Трансфери на Мальдівах надають самі готелі, тому супроводжуючих гідів на трансферах немає.

Важлива інформація про трансфери!

Трансфери на гідролітаках (sea plane) здійснюються тільки у світлий час доби (приблизно з 6:00 - 6:30 до 16:00 - 16:30). Для стикування трансферів на гідролітаках з міжнародними рейсами: приліт у Мале має бути щонайменше не пізніше 14:30 - 15:00 зворотний виліт із Мале має бути не раніше 09:30

Трансфери на внутрішніх авіалініях (domestic/air/plane) здійснюються приблизно з 06:00 - 6:30 до 23:30 - 00:00 (розклад мінливий). Для стикування зворотних трансферів на внутрішніх авіалініях із міжнародними рейсами виліт із Мале має бути не раніше 09:30 ранку. Під час трансферів на гідролітаках (seaplane) і рейсах внутрішніх авіаліній (domestic/air/plane) діють суворі вагові обмеження перевезення багажу: Максимальна вага реєстрованого багажу: 20 кг Максимальна вага ручної поклажі: 3 кг. Будь-яка перевага цих норм багажу є платною.

У разі затримки міжнародного рейсу та/або затримок під час проходження паспортного контролю/імміграції, а також пізнього виходу туристів до зони прильоту і, як наслідок, пропуску свого трансферу, туристам необхідно придбати новий трансфер (а також, у разі необхідності, розміщення в готелі поруч з аеропортом на час очікування трансферу). Готель (як організатор трансферу), транспортна компанія і туроператор не компенсують матеріальних збитків у разі пропуску трансферу.

Організація трансферів на Мальдівах сильно залежить від метеоумов. Несприятливі погодні умови (злива, штормовий океан, сильні пориви вітру, низька видимість) не дають змоги та/або обмежують пересування будь-яких трансферів (катери, гідролітаки, внутрішні авіарейси) і прирівнюються в країні до форс-мажору - обставин непереборної сили. У цьому випадку у зв'язку з неможливістю своєчасного надання або скасування трансферу до/з готелю, готель (як організатор трансферу), транспортна компанія та туроператор не компенсують матеріальних збитків (наприклад, на придбання альтернативного розміщення в готелі поблизу аеропорту та/або придбання нових авіаквитків).

Час

Різниця з київським часом становить +3 години (взимку), +2 години (влітку).

У готелі

Підійдіть на ресепшен, де вам дадуть реєстраційну картку.
Заповніть реєстраційну картку англійською мовою.
Здайте заповнену реєстраційну картку, ваучер (1 примірник), закордонний паспорт (закордонний паспорт повернуть вам після зняття ксерокопії, уточніть на ресепшені, коли ви зможете забрати свій паспорт).
Очікуйте заселення. За міжнародними правилами, поселення в номер готелю здійснюється після 14:00, виселення з номера о 12:00, незалежно від часу вильоту/прильоту Вашого рейсу. До цього часу можна користуватися всіма послугами на території готелю, залишивши речі в камері схову. Під час заселення вам видадуть ключі від номера.
Після заселення в номер ознайомтеся з наданою готелем інформацією. Зверніть увагу на те, які послуги є платними, і скільки вони коштують (зазвичай інформація міститься в теці та лежить на столі або тумбочці біля ліжка).
Рекомендуємо після заїзду в готель перевірити дію своєї кредитної картки, щоб при виїзді виключити проблеми з оплатою додаткових послуг.

Зустріч із готельним гідом

На Мальдівах гідів у готелях немає. З приводу всіх питань та проблем звертайтеся на ресепшен готелю або телефонуйте за телефонами, зазначеними в інформаційній пам'ятці, отриманій від представника TEZ TOUR в аеропорту після прильоту.

Напередодні вильоту додому

Підійдіть на ресепшен, перевірте, чи є у вас неоплачені рахунки за додаткові послуги (користування мінібаром, телефоном тощо). За наявності заборгованостей оплатіть їх. Оплату заборгованості Вам слід здійснити при виселенні з готелю до трансферу в аеропорт (бажано за день до вильоту!).

Інформацію про час зворотного трансферу в аеропорт, готель повідомляє Вам ввечері напередодні вильоту (після 17.00) листом у номер або, в деяких готелях, ця інформація вказується на спеціальному стенді (або на екрані) на рецепції. Якщо у Вас виникнуть питання з приводу трансферу, прохання звернутися на рецепцію готелю або до представника TEZ TOUR телефоном. Прохання звільняти номери вчасно і не запізнюватися на трансфер.

За 96 годин (або менше) до прильоту в країну і за 96 годин (або менше) до зворотного вильоту з Мальдівської республіки туристи В ОБОВ'ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ мають заповнити онлайн «Traveler Declaration» за посиланням. Детальніше про заповнення декларації в розділі «Віза» на початку пам’ятки.

Виїзд із готелю

У день від'їзду необхідно до 12:00 звільнити номер, здати ключі.

У разі денного або нічного виїзду з готелю, свій багаж після звільнення номера ви можете залишити в камері схову готелю.

Перед звільненням і виселенням з номера переконайтеся, що в сейфі, тумбочках, шафі тощо вами не було забуто будь-яких речей, документів, грошей тощо.

Щоб уникнути різних ускладнень/затримок, переконливо просимо не запізнюватися і підходити на трансфер у зазначений час.

Перед від'їздом із готелю перевірте на причалі наявність ваших валіз.

Приїзд в аеропорт Мале для вильоту

Після прибуття в аеропорт Велана (м. Мале) отримайте ваш багаж (якщо трансфер був на катері, ваш багаж вивантажать на пірс; якщо на літаку - на багажну стрічку в залі прильоту).
Пройдіть до зали міжнародних вильотів.
Підійдіть до стійки реєстрації, де вказано номер вашого рейсу.
Пройдіть реєстрацію на рейс (надайте закордонний паспорт і квиток).
Здайте багаж на стійці реєстрації.
Отримайте посадковий талон. Зверніть увагу на номер виходу і час для посадки на борт літака (у посадковому талоні вихід позначається словом GATE, час - TIME).
Пройдіть паспортний контроль (надайте закордонний паспорт, міграційну картку на виліт).
Пройдіть до зали вильоту, де очікуйте оголошення на посадку вашого рейсу.

Страховий випадок

Якщо під час відпочинку з Вами стався страховий випадок, слід зафіксувати його, зателефонувавши до представництва страхової компанії "Європейське туристичне страхування" (телефон вказано нижче) і далі діяти суворо згідно з вказівками співробітника страхової компанії. За наявності страхового поліса, обслуговування здійснюється безкоштовно або з подальшою компенсацією витрат згідно зі страховим полісом (див. додаток до договору страхування).

Контактна інформація

Приймаючий офіс TEZ TOUR

Представники компанії, моб. тел:
+960 794 1646
+960 794 4013

 

СК «Європейське туристичне страхування»

Телефон екстреного виклику:
+420221860652

Найближчий до Мальдівських островів Почесний консул України в Соціалістичній Республіці Шрі-Ланка (м.Коломбо):

+94112588924
+94112589783

 

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
Для зручності користувачів, надання персоналізованої інформації, запам'ятовування особистих переваг і налаштувань сайту наш сайт використовує файли cookie та інші аналогічні технології. Для користування сайтом Ви повинні підтвердити Вашу згоду на використання зазначених технологій. Детальніше
Приймаю