Страхування
Додаток №1 - "Умови страхування" до "Генерального договору страхування № G01/22 від 25.10.2022"
(Дата оновлення - 22.10.2024)
Надійний страховий захист туристів компанії TEZ TOUR забезпечує Страхова компанія "Європейське туристичне страхування".
Страхова компанія "Європейське туристичне страхування" - єдина в Україні страхова компанія зі спеціалізацією в сегменті туристичного страхування і є однією з провідних міжнародних компаній туристичного страхування. Асистуючою компанією, яка 24 години на добу в будь-якому куточку земної кулі, надає весь спектр страхових послуг закладених в програми страхування, є найбільша асистуюча компанія в світі "Euro-Center Prague".
Які послуги включає Ваш поліс страхування
Поліс страхування включає в себе наступні, обов'язкові для подорожуючих, послуги страхування (Медичні витрати та Страхування від нещасного випадку):
- Відшкодування медичних витрат на діагностування та лікування від COVID-19; - Невідкладна допомога на місці виклику; - Лікування в амбулаторно-поліклінічних та стаціонарних умовах; - Транспортування наземним транспортом Застрахованої особи до лікувального закладу; - Компенсація витрат у разі самостійного придбання в аптеці призначених лікарем медикаментів; - Невідкладна стоматологічна допомога; - Компенсація вартості послуг телефонного зв 'язку з приводу повідомлення про страховий випадок та інше; |
По страхуванню Медичних витрат ("Розширене покриття") складає - 50 000 $
По страхуванню від Нещасного випадку складає - 5 000 $
Франшиза – Відсутня
Що робити, якщо в поїздці Ви захворіли:
При настанні страхової події, яка вимагає медичної допомоги (внаслідок нещасного випадку, захворювання, нанесення шкоди третім особам) Вам необхідно:
Зв'язатися з цілодобовим центром допомоги Асистуючої компанії за номером екстреного виклику:
(також номер екстреного виклику зазначено у Вашому страховому полісі)
+420 221 860 652 або по e-mail: help@euro-center.com
Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючою компанією або ситуація вимагає прийняття негайного рішення, пов'язаного з необхідністю одержання невідкладної медичної чи іншої допомоги, необхідно самостійно звернутися до найближчого медичного закладу або до лікаря за допомогою та:- | Обов'язково пред'явити Ваш страховий поліс (Пам'ятку); |
- | Оплатити, якщо буде потрібно, надані невідкладні медичні та інші послуги; |
- | Отримати у лікаря чеки, квитанції і т.п. належним чином оформлені документи, що підтверджують факт захворювання і суму медичних витрат; |
- | Подати заяву в Страхову компанію про виплату страхового відшкодування та документи, передбачені умовами страхування. |
У разі стаціонарного лікування необхідно обов'язково повідомити Асистуючу компанію та узгодити витрати протягом 48 годин з моменту госпіталізації або амбулаторного лікування, але обов'язково до моменту оплати послуг..
Вікові надбавки
За програмою страхування туристів (Медичні витрати і Страхування від нещасного випадку), для туристів у віці понад 65 років застосовуються додаткові надбавки за вік (вікові надбавки є підвищувальні коефіцієнти, які залежать від віку туриста).
Доплати за програмою страхування з урахуванням вікових надбавок (з урахуванням комісії агентства):
Вік туриста | Вікова надбавка (Доплата за добу) |
|
0 – 64 років | Включено до вартості туру | |
65 – 70 років (у полісі "P1") | 62 грн. | |
71 – 75 років (в полісі "P2") | 123 грн. | |
76 – 80 років (в полісі "P3") | 185 грн. | |
Понад 81 рік (в полісі "P4") | За запитом |
Додаткові види страхування
Страхування витрат у разі скасування або переривання подорожі
Страховими випадками вважаються:
- Отримання травми, в .т. ч. внаслідок воєнних дій, або раптове захворювання, в тому числі на COVID-19, які вимагають стаціонарного або амбулаторного лікування Застрахованої особи, або члена її сім’ї, або супутника;
- Знищення нерухомого майна застрахованої особи внаслідок пожежі, стихійних лих, протиправних дій третіх осіб, або внаслідок застосування воєнних дій з боку агресора;
- Смерть Застрахованої особи або члена її сім’ї, або супутника, в т. ч. внаслідок воєнних дій;
- Неотримання в’їзної візи Застрахованою особою або ким-небудь із членів її сім’ї, або супутником, які здійснюють спільну подорож разом із Застрахованою особою;
- затримка видачі візи;
- Видача візи Застрахованій особі, або члену її сім’ї, або супутнику на інші терміни, ніж подавалося клопотання;
- Викрадення у Застрахованої особи, або члена її сім’ї, або супутника, які разом відбувають у подорож, проїзних документів (квитків), закордонного паспорта, водійського посвідчення або інших документів;
- Запізнення на рейс для здійснення заброньованої подорожі у зв’язку із нещасним випадком, дорожньо-транспортною пригодою чи поломкою громадського транспортного засобу (крім таксі), на якому Застрахована особа прямувала до аеропорту (вокзалу);
- Отримання повідомлення про призов Застрахованої особи у Збройні сили України для проходження військової/альтернативної служби під час мобілізації або для участі у військових зборах в період запланованої подорожі, про що Застрахованій особі не було відомо до укладання Договору страхування;
- Скасування подорожі внаслідок затримки понад добу або відміни авіарейсу до місця запланованої подорожі з вини авіаперевізника, якщо про це стало відомо не більше, ніж за 24 години да часу відправлення рейсу, або у зв’язку із закриттям кордонів країни, про що не було відомо до дати оформлення пам’ятки;
- Збої, відмова в роботі машинного обладнання та інші непередбачені технічні несправності із засобом водного транспорту (лайнер, теплохід), подорож (круїз) на якому була заброньована та оплачена;
- Смерть, травма або раптове захворювання, що вимагають лікування Застрахованої особи або члена її сімї, або супутника;
- Відмова у в’їзді в країну призначення Застрахованій особі, або члену її сім’ї представниками органів влади країни призначення, якщо така відмова мотивована підозрою органів влади країни подорожі на незаконну трудову міграцію таких осіб або підозрою наявності у них захворювання на COVID-19, якщо цей діагноз буде лабораторно підтверджений висновком ПЛР- тесту в Україні, який в свою чергу має бути пройдений не пізніше 3 (трьох) днів після повернення до місця постійного перебування (проживання);
- Знищення нерухомого майна застрахованої особи внаслідок пожежі, стихійних лих або протиправних дій третіх осіб;
- Збої, відмова в роботі машинного обладнання та інші непередбачені технічні несправності із засобом водного транспорту (лайнер, теплохід), подорож (круїз) на якому була заброньована та оплачена;
Договір страхування від невиїзду укладається не пізніше, ніж за 2 календарних дні до дати початку туру (не рахуючи дату вильоту і тільки для нових заявок).
За вже створеними заявками можна додати послугу страхування від невиїзду не менше, ніж за 15 днів до заїзду.
На страхування не приймаються туристи віком старше 80 років (станом на дату початку подорожі).
Що робити, якщо Ви не можете здійснити заплановану поїздку:
Якщо Ви не можете здійснити заплановану поїздку з однієї з перерахованих вище причин, а також у випадках, коли Ви змушені перервати вже розпочату поїздку, будь ласка, якомога швидше, протягом 24 годин з моменту настання страхової події (без урахування вихідних і святкових днів) повідомте в СК «Європейське туристичне страхування» про страховий випадок:
- по телефону: +38 044 299 78 87 (пн.-чт.: 09:00-18:00, пт: 09:00-17:00)
або
- електронною поштою на адресу: info@eurotravelins.com.ua
або
- скористатися сервісом Страхове відшкодування онлайн
Для отримання страхового відшкодування Вам необхідно направити до страхової компанії за адресою: вул. Спаська, 5, оф. 15, 04071, Київ, Україна,«Європейське туристичне страхування» наступні документи:
- заповнений бланк Заяви на відшкодування
- оригінали та копії необхідних документів зі СПИСКУ ДОКУМЕНТІВ для отримання страхового відшкодування
При цьому, будь ласка, зверніть увагу, що виплата страхового відшкодування може бути проведена тільки після отримання оригіналів Ваших документів.
Максимальна програма страхування
- оплата вартості медичної допомоги при сонячних опіках, алергії, захворюваннях або травмах, отриманих внаслідок алкогольного сп'яніння;
- оплата вартості гіпербаричної терапії (барокамера);
- компенсація витрат на оплату призначених лікарем засобів фіксації при травмах (милиці, ортези, бандажі тощо);
- відшкодування збитків за нанесення шкоди життю і здоров'ю, а також майну третіх осіб;
- відшкодування збитків за ненавмисне пошкодження взятого на прокат спортивного інвентарю;
- оплата послуг адвоката і перекладача для захисту прав під час адміністративних процесів;
- оплата витрат на продовження амбулаторного лікування на COVID-19 терміном до 15 діб після закінчення строку дії Договору страхування;
- організація та оплата перельоту економічним класом в країну постійного проживання після амбулаторного або стаціонарного лікування на COVID-19 після закінчення терміну дії договору страхування.
Медичні витрати (Програма страхування "Розширене покриття") - 50 000 $ (Франшиза –Відсутня)
Страхування від нещасного випадку - 5 000 $
Включена опція Активний відпочинок
Доплати за Максимальною програмою страхування (з урахуванням комісії агентства):
Вік туриста | Доплата (на добу за кожного застрахованого) | |
0 – 64 років | 93 грн. | |
65 – 70 років (в полісі "P1") | 93 грн. | |
71 – 75 років (в полісі "P2") | 93 грн. | |
76 – 80 років (в полісі "P3") | 93 грн. | |
Понад 81 рік (в полісі "P4") | За запитом |
ПрАТ "Європейське туристичне страхування"
Адреса: вул. Спаська, 5, оф. 15, 04071 Київ, Україна
тел.: +38 044 299 78 87 (пн.- пт. 9:00-18:00)
e-mail: info@eurotravelins.com.ua
www.eurotravelins.com.ua