Популярные направления TEZ TOUR:
  • всі країни
  • Summer
  • Все включено
  • Гірськолижні
  • Екзотика
  • Екскурсійні
  • З дітьми
  • Зима
  • Пляжні

Підтримка туристів

«Вдалі подорожі починаються тут», – більше ніж гасло, це філософія Tez Tour Україна.

Дякуємо за вибір Tez Tour Україна та довіру, адже кожен із вас дозволяєте нам бути частиною захопливого пригодницького шляху.
Ми розуміємо, що світ подорожей - це не лише місця, які ви відвідуєте, але й емоції, які ви отримуєте та зберігаєте.

Вболіваємо, щоб кожен наступний крок вашої подорожі був наповнений впевненістю та комфортом.
У разі потреби звертайтеся до служби підтримки в країні за нижчевказаними контактами.

Служба підтримки туристів TEZ TOUR у Греції:

«Guest Service»

Цілодобова служба підтримки туристів «Guest Service» - ексклюзив компанії TEZ TOUR на території Греції!

Усім туристам, які відпочивають на будь-яких курортах TEZ TOUR у Греції, доступні послуги цілодобової служби підтримки туристів «Guest Service».
Сервіс доступний 24 години на день, 7 днів на тиждень.

+30 2810 301 700/702

Актуально для місцевості: Крит, Родос, Корфу, Пелопоннес, Халкідікі.
Для дзвінків з мобільних і стаціонарних номерів.
Режим роботи: щодня, цілодобово.

+306936002317

Зазначений номер доступний лише для письмового спілкування по Viber і WhatsApp.
Час роботи Viber і WhatsApp: з 8 ранку до 22 години вечора за місцевим часом.

guestservice@teztour.gr

Підтримка різними мовами!

Оператори служби підтримки готові надати консультацію туристам TEZ TOUR різними мовами.
Туристів з Естонії, Литви та Болгарії оператори нашої служби з'єднають з готельним гідом, який говорить їхньою рідною мовою, або дадуть консультацію англійською мовою за бажанням туриста.

У якому випадку турист може звернутися до «Guest Service»:

  • будь-які нестандартні ситуації (проблеми зі здоров'ям, втрата документів, відстали від групи на екскурсії, загубилися при самостійному пересуванні по курорту, аварійна ситуація на дорозі, необхідність вильоту додому раніше запланованого терміну і т. д.);
  • будь-які питання, пов'язані з проживанням у готелі, які туристи не можуть вирішити самостійно;
  • необхідність у спілкуванні з готельним гідом;
  • покупка екскурсій TEZ TOUR у Греції;
  • бажання забронювати додаткові послуги TEZ TOUR (замовлення індивідуального трансферу, квитків, підвищення категорії номера в готелі, замовлення квітів та торту і т. д.);
  • втрата особистих речей;
  • підтримка в екстремальних і форс-мажорних ситуаціях.

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
Для зручності користувачів, надання персоналізованої інформації, запам'ятовування особистих переваг і налаштувань сайту наш сайт використовує файли cookie та інші аналогічні технології. Для користування сайтом Ви повинні підтвердити Вашу згоду на використання зазначених технологій. Детальніше
Приймаю