Пам'ятка туриста
Обмежувальні заходи
Пам'ятка туриста по Угорщині
Файли для завантаження:
- Пам'ятка по Угорщині (Київ) (дата публикації 15.08.2016)
- Правила перетинання державного кордону громадянам України (дата публикації 10.05.2018)
Перед виїздом в аеропорт
Перевірте наявність наступних документів:
- Закордонний паспорт з візою;
- ваучер;
- Страховий поліс;
- авіаквиток;
- Якщо з Вами летить дитина до 16 років - нотаріально завірений дозвіл на виїзд дитини за кордон від кожного з батьків, що не бере участі в поїздці, і свідоцтво про народження дитини;
- Якщо у батьків різні прізвища - свідоцтво про народження дитини;
- Загляньте в ваш авіаквиток і перевірте аеропорт і час вильоту.
Реєстрація на рейс починається за 2 години і закінчується за 1 годину до вильоту!
Ви самостійно проходите реєстрацію на рейс, потім митний контроль і паспортний контроль.
Якщо пасажир несвоєчасно прибув на реєстрацію, авіакомпанія має право не прийняти його на борт літака.
Час польоту
Переліт в аеропорт Відня (VIE) -Австрія. Час в дорозі - 2 години.
Різниця в часі.
Різниця в часі між Києвом і Угорщиною становить мінус 1 годину.
Після прибуття в аеропорт
Після прибуття в аеропорт відразу проходите на паспортний контроль. Далі дотримуйтесь покрокової інструкції:
-
Пройдіть паспортний контроль (пред'являється закордонний паспорт, віза).
-
Отримайте свій багаж. На моніторах над стрічками для багажу зазначено той рейс, багаж з якого буде видаватися на даній стрічці.
-
Після отримання багажу пройдіть в зону прильоту. Туристів, які прилітають регулярними рейсами в Будапешт, зустрічають в залі прильоту після проходження митного контролю російськомовні водії / асистенти з табличками TEZ TOUR / 1000 Доріг (але не в формі TEZ TOUR) або з табличками з прізвищем туриста.
На трансфер туристи отримують інформаційний конверт з описом факультативних групових та індивідуальних екскурсій, картою міста, знижковими купонами, координатами офісу, телефонним номером «гарячої лінії» та інформацією про час виїзду з готелю на зворотньому трансфері. Замовити екскурсії, квитки на концерти, в музеї, послуги перекладача можливо як на трансфер, так і по телефонах, вказаних в інформаційному конверті.
Груповий трансфер в Будапешті не має на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда.
В готелі
- Підійдіть на рецепцію, де вам дадуть реєстраційну картку.
- Заповніть реєстраційну картку на англійській мові.
- Здайте заповнену реєстраційну картку, ваучер (1 екземпляр), закордонний паспорт (закордонний паспорт повернуть вам після зняття ксерокопії, уточніть на рецепції, коли ви зможете забрати свій паспорт).
- Чекайте заселення. Як правило, заселення в номер відбувається після 12: 00-15: 00 годин, а виселення з номера до 10: 00-12: 00 годин. При ранніх прильоти і пізніх вильоти за бажанням можна бронювати раннє заселення або пізній виїзд.
- Після заселення в номер ознайомтеся з наданою готелем інформацією. Зверніть увагу на те, які послуги є платними, і скільки вони коштують (як правило, інформація знаходиться в папці і лежить на столі або тумбочці).
Напередодні вильоту додому
За день до вильоту в інформаційній папці TEZ TOUR на рецепції готелю буде представлена інформація про час виїзду з готелю. У тому випадку, якщо туристи не знайшли інформаційну папку або інформацію за свой рейс, необхідно звернутися до співробітника на рецепцію готелю, до гіда, який обслуговує цей готель, або зателефонувати за телефоном «гарячої лінії» +36 30 643 15 76. Час виїзду з готелю призначається з розрахунку на прибуття в аеропорт до початку реєстрації рейсу, тобто за 2-2,5 години до вильоту рейсу.
Виїзд з готелю
У день від'їзду номера звільняються під час, встановлений адміністрацією готелю (в більшості готелів до 12:00). До встановленого часу здайте ключі на рецепцію.
Свій багаж ви можете залишити в камері зберігання готелю.
Щоб уникнути різних ускладнень, просимо не спізнюватися і підходити на трансфер в зазначений час.
Приїзд в аеропорт для вильоту
- Після прибуття в аеропорт туристи проходять митний контроль і реєстрацію на рейс. У разі виникнення питань, необхідно звернутися до представника компанії TEZ TOUR в аеропорту, або на стійку інформації.
- Пройдіть реєстрацію на рейс (надайте закордонний паспорт і квиток).
- Здайте багаж на стійці реєстрації.
Телефон служби підтримки туристів TEZ TOUR в Угорщині
У Будапешті: +36 30 643 15 76
На термальних курортах: +36 30 848 75 08