Популярные направления TEZ TOUR:
  • всі країни
  • Summer
  • Все включено
  • Гірськолижні
  • Екзотика
  • Екскурсійні
  • З дітьми
  • Зима
  • Пляжні

Пам'ятка туриста

Пам'ятка туриста по Чехії

Файли для завантаження:

  1. Пам'ятка по Чехії (дата публикації 30.08.2018)
  2. Інформація від служби підтримки туристів TEZ TOUR в м Прага  (дата публикації 25.08.2016)
  3. Правила перетинання державного кордону громадянами України (дата публикації 10.05.2018)

Перед виїздом в аеропорт

Перевірте наявність наступних документів:

  • Закордонний паспорт з візою;
  • ваучер;
  • Страховий поліс;
  • авіаквиток;
  • Якщо з Вами летить дитина до 16 років - нотаріально завірений дозвіл на виїзд дитини за кордон від кожного з батьків, що не бере участі в поїздці, і свідоцтво про народження дитини;
  • Якщо у батьків різні прізвища - свідоцтво про народження дитини; Загляньте в ваш авіаквиток і перевірте аеропорт і час вильоту.

Реєстрація на рейс починається за 2 години і закінчується за 1 годину до вильоту!
Ви самостійно проходите реєстрацію на рейс, потім митний контроль і паспортний контроль.
Якщо пасажир несвоєчасно прибув на реєстрацію, авіакомпанія має право не прийняти його на борт літака.

Час польоту

Переліт в аеропорт Праги (PRG). Час в дорозі близько 2 годин.

Різниця в часі

Різниця в часі між Чехією і Україною становить мінус 1 годину.

Після прибуття в аеропорт

Після прибуття в аеропорт відразу проходите на паспортний контроль. Далі дотримуйтесь покроковій інструкції:

  1. Пройдіть паспортний контроль (пред'являється закордонний паспорт, віза).
  2. Отримайте свій багаж. На моніторах над стрічками для багажу зазначено той рейс, багаж з якого буде видаватися на даній стрічці.
  3. Після отримання багажу пройдіть в зону прильоту. Туристів, які прилітають регулярними рейсами в чеський аеропорт, зустрічають в залі прильоту після проходження митного контролю російськомовні водії / асистенти з табличкою BEST OF TRAVEL, або табличкою ET CETERA. Назва приймаючої компанії дивіться в пакеті документів (ваучері).

На трансфер туристи отримують інформаційний конверт з описом факультативних групових та індивідуальних екскурсій, картою міста, координатами офісу, телефонним номером «гарячої лінії» та інформацією про час виїзду з готелю на зворотному трансфер. Замовити екскурсії, квитки на концерти, в музеї, послуги перекладача можливо за телефонами, вказаними в інформаційному конверті.

Груповий трансфер не має на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда.

В готелі

  1. Підійдіть на рецепцію, де вам дадуть реєстраційну картку.
  2. Заповніть реєстраційну картку на англійській мові.
  3. Здайте заповнену реєстраційну картку, ваучер (1 екземпляр), закордонний паспорт (закордонний паспорт повернуть вам після зняття ксерокопії, уточніть на рецепції, коли ви зможете забрати свій паспорт).
  4. Чекайте заселення. Як правило, заселення в номер відбувається після 14: 00-15: 00 годин, а виселення з номера до 10: 00-12: 00 годин. При ранніх прильоти і пізніх вильоти за бажанням можна бронювати раннє заселення або пізній виїзд.
  5. Після заселення в номер ознайомтеся з наданою готелем інформацією. Зверніть увагу на те, які послуги є платними, і скільки вони коштують (як правило, інформація знаходиться в папці і лежить на столі або тумбочці).

Напередодні вильоту додому

  1. Підійдіть на рецепцію, перевірте, чи є у вас неоплачені рахунки за додаткові послуги (користування міні-баром, телефоном тощо). При наявності заборгованостей оплатіть їх.
  2. Інформація про час зворотного трансферу надається в день прильоту в інформаційному конверті. Якщо ви не отримали інформацію про трансфер, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером + 420 774 007 444.

Виїзд з готелю

У день від'їзду номера звільняються під час, встановлений адміністрацією готелю (в більшості готелів до 12:00). До встановленого часу здайте ключі на рецепцію.
Свій багаж ви можете залишити в камері зберігання готелю.
Щоб уникнути різних ускладнень, просимо не спізнюватися і підходити на трансфер в зазначений час.

Приїзд в аеропорт для вильоту

  1. Після прибуття в аеропорт туристи проходять митний контроль і реєстрацію на рейс. У разі виникнення питань, необхідно звернутися до представника компанії TEZ TOUR в аеропорту, або на стійку інформації.

  2. Пройдіть реєстрацію на рейс (надайте закордонний паспорт і квиток).

  3. Здайте багаж на стійці реєстрації.


Телефони відділу підтримки туристів TEZ TOUR в Чехії

+ 420 774 007 444

У разі, якщо з яких-небудь причин ви не змогли додзвонитися за цим номером, зателефонуйте на телефон підтримки туристів TEZ TOUR в Європі: + 43 699 147 444 44.

 

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
Для зручності користувачів, надання персоналізованої інформації, запам'ятовування особистих переваг і налаштувань сайту наш сайт використовує файли cookie та інші аналогічні технології. Для користування сайтом Ви повинні підтвердити Вашу згоду на використання зазначених технологій. Детальніше
Приймаю