Туреччина підвищить видатки на рекламу курортів, щоб привернути заможних гостей
Туреччина збирається вкладати більше грошей у просування своїх курортів, причому планує розвивати «якісний туризм». Підтримку держави передусім отримають компанії, які розвивають продаж турів з регулярним перевезенням.
У Міністерстві культури і туризму Туреччини хочуть привабити «заможних мандрівників». При цьому не відмовляються й від масового, тобто недорогого відпочинку.
«Чартерний туризм» стикається з такими проблемами, як швидке зростання або різкий занепад. Щоб їх подолати, Туреччина підтримуватиме запровадження «нових прямих регулярних рейсів» і «перевезень бізнес-класом».
У рамках нової рекламної стратегії країна в 2019 році значно збільшить рекламний бюджет і проводитиме кампанії, які, упевнені у відомстві, «справлять приголомшливе враження в соціальних мережах».
Основні маркетингові активності будуть зосереджені на ключових іноземних напрямках, звідки до Туреччини здійснюються регулярні авіарейси. На першому етапі рекламна кампанія буде спрямована на 10 країн, з яких приїжджає найбільша кількість туристів. Потім промоакції поширяться на інші напрямки.
Джерело: Закон і Бізнес